BIG DAY!



Första dagen på nya jobbet.  Kunde Inte sova igår så jag råkade snooza en gång för mycket och fick himla brådis i morse… typiskt dumt! …typiskt mig!

Fick i af ett varmt välkomnande med många kramar och givetvis stod det två goodiebags på mitt skrivbord med skojigheter! En Smirnoff, en Gordon gin och en Captain Morgan! I andra påsen stod det en Baileys Original och en Baileys Coffe  med tillhörande Baileysglas.

Har tydligen en tävling på företaget som innefattar att man ska bjuda sina vänner på Baileys på ett påhittigt sätt och ta kort på det! Man bedöms efter hur kreativ man är, hur många som tar del av det och hur man sprider info om varumärket!

JAG SKA VINNA, VILL NI VA MED?







Kommentarer
Postat av: Björn

Jag e med! E grymt nyfiken på den med kaffesmak!

2009-12-01 @ 23:25:26
Postat av: Karro

Räkna med mig! Vi kan väl köra toplessbild?

2009-12-02 @ 07:29:01
URL: http://unaware.blogg.se/
Postat av: elin

MED!! såklart.. alltid med ;)

pusss

2009-12-02 @ 09:32:07
Postat av: Karin

Jaaa!



Jag kan precis som Karro tänka mig foton i en sensuell miljö, du vet, inte porr men snarare erotik.

2009-12-02 @ 15:47:14
URL: http://kugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0