Bostad i STHLM



Lite fundersam dag idag… Varit på visning på en lägenhet på Gullmars, rakt över gatan från Fröken Ks lägenhet. Det är ett helgalet renoveringsobjekt! Läget, avgiften och storleken är perfekt och jag har många vänner i området. Tre tunnelbanelinjer stannar här och det tar tre minuter att gå till stationen!

Perfekt, visst? Problemet är att det var typ 80 pers på visningen… visningen på min lägenhet! Jag och Karro gjorde vårt bästa för att skrämma folk med uttalanden som ”Trist på alla våldtäkter i området”, ”Jag hörde att han dog i vardagsrummet!” och ”Fuktskadorna i hallen kommer bli EXTREMT kostsamma” med mera!

Hoppas det ska räcka för att dem ska låta min lägenhet vara ifred, annars kanske jag ska stifta bekantskap med den trevliga kvinnan på bilden... hon kanske har bra tips på vilka broar man kan sova under...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0