Bloggcoachen Fröken S



Nu har jag vänt mig till min väninna Sara för att få råd. Känns skönt att få stöd och coachning i det här läget. Början är ju ändå väldigt viktig för det resterande innehållet i min blogg!

Hur ska man gå till väga för att få den perfekta bloggen? Nedan har jag listat Saras knep för att hålla sig TOP NOTCH i bloggträsket!





Saras What’s HOT and what’s NOT –lista!

  • Lägg upp många bilder på dig själv där det är uppenbart att du håller i kameran
    – Det är så man gör!

  • Håll koll på din research
    – Det är viktigt att vara uppdaterad med andras bloggar! CTRL C - CTRL V!

  • Dagens outfit? ABSOLUT INTE! 
    – Det får du inte ha! Det är UTE!

  • Att lägga upp en bild på vilka underbart snygga och dyra skor du köpt
    – GIVET!

  • Om du träffar en b-kändis på stan kanske du vill ta kort med denne och lägga upp
    – Det går bra!

  • Om du har färgat något av misstag i tvätten
    – Be någon ta en bild när du gör en besviken pose och lägg upp! (Klicka här för exempel)

  • Berätta gärna vad du äter, använd inneord såsom ”coolt ställe” och ”en läcker lunch"
    – GI såklart!

  • Ta även en bild på dig när du sitter vid bordet och en bild på tallriken
    – Detta är ett måste!

  • Det är viktigt att du höjer dina vänner till skyarna. Överdriv gärna!
    – Marknadsföring är A & O, spegla gärna dig själv i deras glans!

  • Berätta om allt tokigt romantiskt din underbart perfekta pojkvän gör för dig
    – Gör han inget romantiskt? Då får du hitta på serru!

  • På krogen ska du se till att vara med på många bilder med champagne
    – Du måste verka viktig… och rik!


Skönt att Sara finns – STORT TACK Fröken S!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0