Who the fuck is Fröken Sjö?



Jaa? Jag är ganska vanlig. Go och glad men rätt envis! 

Efter tre år på estet dans på Nynäshamns Gymnasium pluggade jag "kvalificerad försäljning och säljledning" på Nackademin i Stockholm. Jag fick praktik på Diageo där jag var i sammanlagt tjugo veckor och där jag kom i kontakt med Nöjet i Halmstad under ett säljmöte i samband med Club Monday.

Jobbade där under sommaruppehållen i två år och fick efter skolan heltidsanställning som event manager. Arbetade med nattklubbar och konserter på heltid i Halmstad under lite mer än ett år då Diageo fiskade upp mig till Stockholm igen.

Där är vi idag och jag ska nu prova mina vingar som sälj och marknads -koordinator på Diageo från och med första december. Det ska bli väldigt spännande!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0