Gissa vad jag har gjort idag..?



Jag har spenderat över två timmar på gymmet! ...förvisso för att jag råkade komma dit en timme innan mitt pass började... men ändå!

Hade stressat hem från jobbet, slängt igenom lägenheten och promenerat väldigt raskt till Sats Globen och kom dit med fem minuters marginal... trodde jag! Blev i af 20 min på bandet, 15 min i trappmaskinen, 1 timmes bodypump och 20 minuters stretch. Det var fan inte lätt och gör redan ont!

Ni som känner mig vet ju att jag haft Satskort sedan typ två år tillbaka men utnyttjat det "rätt så sparsamt"... men det här är början på någonting bra. Nu får det får vara nog med bortförklaringar och gäll!

Dags att bli tight igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0