Helgen



Har haft en rolig helg med många skratt!

Kameran kom på vift i fredags, men då var vi iaf hos StinaFia som hade flyttfest!


Lördagen bjöd på spännande hemkomstfest för Lammet, med utgång i Gamla stan och på Olssons Skor! -Magiska drinkar på Olssons!





På bilden nedan visar jag nog att jag har skrapat upp mitt knä - Typiskt dumt! Vems fel?








Härlig söndagsbakisdag med Karro och Karin - Scoutläger på Gullmars!




Så en härligt uppfriskande söndagspromenix med Sanna runt mina nya hoods, Hammarbyhöjden!






Imorgon blir det BodyPump på Sats!




Kommentarer
Postat av: Karro

Kanske inte "Hitlers hund".. men Hitlers flamingo?



Du e goooooooo!

2010-01-18 @ 09:01:46
URL: http://unaware.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag hailar faktiskt inte =P

2010-01-18 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0