Modell i bröllopsklänning?



Min syster har fått jobb som bröllopskoordinator på Wedding in Sweden. Ett häftigt jobb som jag tror är hur roligt som helst. Tänk att få planera denna lyckliga dag för massor av förälskade par! En dag som många drömmer om under väldigt lång tid som man kommer minnas för alltid.

Jag vet att jag ser fram emot den dagen i af. Så småningom! Futurum nobis est!


I af så har min syster en mässa den 14 feb, passande på alla hjärtans dag, och hon undrar om jag vill gå en modevisning i bröllopsklänning på den här mässan... I bröllopsklännng?! Jag är lite kluven i den här frågan, ska man vänta till sin egen dag med stort D med att prova magiska klänningar, frisyrer och smink eller är det en rolig grej?

Jag har kommit fram till att det hade varit ganska roligt men vet inte om de preliminära datumen passar för att prova klänningar och grejer. Stockholm har nämligen finbesök från Sälen de här dagarna!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Har alex gett upp bloggandet ? :) Kram

2010-06-18 @ 15:27:44
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, vill bara berätta att jag just nu har en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint halsband från Jo'sign.se :) Hoppas du tycker det låter intressant och att du vill anmäla dig. Tävlingen avgörs imorgon. :)

2011-02-14 @ 15:43:47
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0