Rätt sida Sverige?



Så var man tillbaka i Stockholm efter en magisk vecka i underbara Halmstad och en helg i härliga Göteborg. Imorgon är det back to work!

Har funderat lite på var som är hemma? Är jag på rätt sida Sverige nu... eller var jag på rätt sida Sverige nu i mellandagarna? Hur definieras hemma? Är det där man mår bra, känner sig trygg, hittar överallt, har sina vänner och trivs...

Om man känner sig hemma både i Halmstad och i Stockholm då? Hur ska man veta? Jag säger både "Hem till Halmstad" och "Hem till Stockholm" beroende på var jag är. Måste man veta? Varför undrar jag?

 






Jag antar att Stockholm är nu men Halmstad kommer alltid vara en magisk plats för mig med så många minnen där jag lärt mig så mycket! Kanske blir Halmstad i framtiden?


 


Kommentarer
Postat av: Karro

Oonej min vän, det blir Sthlm för hela slanten hela livet! Kanske halmstad på somrarna, lite lite pyttelite.

2010-01-05 @ 22:10:39
URL: http://unaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0